TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian

  • masa pelepasan:2023-08-14 09:11:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:397
  • Penerangan pantas:

    Turda,Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola

Kandungan artikel

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Pembuat pengubah kuasa

TurdaKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Titik PedroSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak,TurdaFabrik pengubah pengasingan jenis kering, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Pertama-tama, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius dan operasi percubaan akan dihentikan.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Rekomendasi maklumatMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

If the above provisions are not met the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi,TurdaIsolasi minyak pengubah jenis minyak, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Bahan pemasanganDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini,TurdaKarakteristik pengubah distribusi jenis kering, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

TurdaMaklumat produk lain
  • XuzhouBerapa banyak pengubah kotak 500KVAApakah punca kesan buruk?

    XuzhouBerapa banyak pengubah kotak 500KVAApakah punca kesan buruk?

  • PhoenixPlatform angkat hidraulik bergerakPemeriksaan dan penyelenggaraan

    PhoenixPlatform angkat hidraulik bergerakPemeriksaan dan penyelenggaraan

  • PhoenixJembatan penerbangan teleskopikCara memilih yang baik

    PhoenixJembatan penerbangan teleskopikCara memilih yang baik

  • HuanghuaBridge Mobile Boarding BridgePembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

    HuanghuaBridge Mobile Boarding BridgePembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

  • HuanghuaPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

    HuanghuaPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

  • HuanghuaLift menegak boleh capaiKejujuran

    HuanghuaLift menegak boleh capaiKejujuran

  • Bandar FuzhouBerapa banyak pengubah kotak 630Analisis jalan pembangunan industri semasa

    Bandar FuzhouBerapa banyak pengubah kotak 630Analisis jalan pembangunan industri semasa

  • PaksPlatform angkat hidraulik besarSorotan dan jangkaan pasaran

    PaksPlatform angkat hidraulik besarSorotan dan jangkaan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian memberi anda TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian oleh syarikat kami, perkhidmatan TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian. TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TurdaJulat suhu operasi pengubah jenis keringPilih perkara yang perlu diberi perhatian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!